Home   Contact Us
 Biercafé   FAQ   Zoeken   Gebruikerslijst   Registreer   Profiel   Log in om je privé berichten te bekijken   Inloggen 
HET  discussiecafé  over  Belgisch  Bier  op  het  internet
*Het zythos bestuur is geen verpersoonlijking van de inhoud van dit forum

Charactère

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
unclebrazzie
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2017 8:07 am    Onderwerp: Charactère Reageer met quote

Ook zien passeren op jullie smoelboek, die reclame (of was het een Boodschap van Algemeen Nut? Het verschil is me niet steeds duidelijk) voor Leffe Charactère?

't Kon niet uitblijven natuurlijk he? Nadat ze de hopkar ontdekt hadden (en daar enigszins schabouwelijk door de ammortisseurs zijn gezakt) hebben ze bij AbInBevSabMiller ook plots hout ontdekt. Houtsnippers dan nog. En tijd ook blijkbaar, want de plots verdacht fotogenieke brouwmeester heeft deze keer zelfs een authentieke achttiende eeuwse stopwatch gehanteerd. En dat allemaal voor één ketel. We worden gesoigneerd, wij.

Nu schiet ik sowieso niet op beren en al helemaal niet nàdat ik hun vel verkocht heb, dus onhou ik me vooralsnog eventjes van enige commentaar (de schampere passage hierboven niet in rekening gebracht) tot ik het bier geproefd heb. Sta me evenwel toe reeds met klem te melden dat ik er evenzeer naar uitkijk als naar de volgende aflevering van Temptation Island: met reeds op voorhand gekrulde tenen en een morbide nieuwsgierigheid aangaande de onderste percentielen van de mediaancurve.

Edoch één ding.

"De nieuwe Leffe ligt nog te rijpen"

Het is denk ik geen groot geheim dat Leffe gepasteuriseerd is. Levenloos.
Dood. Zo steriel als die kerel met zijn Darwin Award.

Hoezo dan "rijpen"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jimbo
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2017 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kijk al uit naar de rechtszaak. Caractère Rouge, weettewel?

(Allez, niet echt natuurlijk. Ze doen maar)
Naar boven
Noctilucus
Stamgast
Stamgast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2017 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hm, wat zou de bedoeling zijn, de "kwaliteiten" van Budweiser (waar er ook houtschilfers in liggen dobberen) mixen met die van Leffe om de zoveelste Leffe-variant te lanceren?
Calimero
Tooghanger
Tooghanger

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2017 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Noctilucus schreef:
Hm, wat zou de bedoeling zijn, de "kwaliteiten" van Budweiser (waar er ook houtschilfers in liggen dobberen) mixen met die van Leffe om de zoveelste Leffe-variant te lanceren?

Leffweiser
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Virtueel Biercafé Forum Index -> Prikbord Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: